Sunday, January 17, 2010

Jamban kat sini

Air: Benda nie macam jamban ko tau x.

Api: Asal lak?

Air: Xda orang suka jamban,lagi2 jamban kat sini, kebanyakkannya semua busuk dan kotor.

Api:Tapi kita guna jugak.

Air: Kita guna biler terdesak. Kita guna untuk aper?

Api: Untuk berak.

Air: Betul, dan biler diberi pilihan untuk pilih jamban bersih atau kotor, ko pilih mana?

Api: Bersih.

Air: Biler ko berak kat jamban bersih 2,dan ko tak pam, akan jadi kotor kan?

Api: Betul

Air: Jadi kadang2 kita sendiri jugak yg mengkotorkan nyer.tak kesah la ngan taik ko ke, karya belakang pintu ke atau muntah2 ko.

Api: betul la kot.

Air: Kite jugak la kene bersihkan.

Api: Baik..

8 comments:

dzul hafixi said...

fuiyyoo.. dalam maksud dia nih..
tepuk2..

triple x malaya said...

bersih dari segale nyer...

patungcendana said...

macam subject tata rakyat.

bias® said...

jamban? tak senonoh lah awak ini? euw!

shyrudin said...

dzul hafixi: benda dlm hati, jd dlm ler

triple x: jgn bersh dr mt kasar jer, cari black light untk cr cercair trsmbnyi

patung: ada ke? nk gak aku bljr

bias: aku lucah

Dark Ray™ said...

macam dalaman je..

aloy_paradoks said...

mmg dalaman ni...

patungcendana said...

zaman aku ada la subjek tata rakyat. zaman kau dah jadi subject pendidikan sivik.